beats by dre cheap

Smršajte zdravo! Smršajte sa Hessom!

Pozdrav! Evo mene opet, dakle da počnem sa kosturom plana ishrane/ načina života koji će vam pomoći da budete fit, plus da budete zdravi, da se osjećate dobro, i da izgledate dobro. U jednom od početnih postova sam rekla da je sve čista matematika, i zaista tako jeste. Iz tog razloga će vam trebati slijedeći rekviziti; krojački metar, kuhinjska vaga (osjetljiva na grame), i naravno - internet. Prvi rekvizit ćete koristiti da izmjerite obim struka i bokova, i na osnovu toga izračunate procenat debljine u tijelu, na osnovu formule koju sada ne mogu naći, dobila sam je iz pouzdanih izvora kao jednu od tačnijih metoda,a dodaću je u nekom od narednih postova. Kuhinjska vaga vam treba da biste vagali hranu i na osnovu toga računali broj unešenih kalorija (odnosno kilo kalorija, iako kažemo kalorije ustvari mislimo na kcal - kilo kalorije). Vidjet ćete da, kada pođete zapisivati šta sve pojedete, iznenadit ćete se koliko hrane vi ustvari pojedete u toku jednog dana.. Dakle, odatle imate informaciju za "unos" kalorija, a što se tiče potrošnje kalorija, i tu ima dobrih vijesti. Dakle, nakon što izračunate bazalni metabolizam preko nekih online kalkulatora (ako nađete par različitih, odaberite onaj koji vam manje ide u prilog, sigurnije je), tom iznosu dodate i kcal koje potrošite u raznim aktivnostima (1 sat šetanja troši otprilike 187 kcal, 1 sat pranja prozora 200 kcal, razne vrste fitnessa troše oko 150-200 kcal za pola sata, zavisi sve od napora, a 1 sat okopavanja bašte troši nevjerovatnih 890 kcal..a ovome ćemo poslije detaljnije). Znači izračunate procenat debljine na osnovu formule koju ću naknadno dodati (a da biste njega izračunali, potrebne su vam informacije obima struka - linija gdje prolazi vaš krojački metar trebala bi prelaziti preko pupka, i bokova - u najširem dijelu bokova, i vaša visina. Dakle, na vagu zaboravite, jer ako se zdravo hranite i tjelovježbom definišete svoje tijelo - možete izgledati sjajno sa više kg, koje vam prije nisu stajale, a sada su vam pristale na pravim mjestima. Mjerenje radite svako mjesec dana, i to ujutro kad tek ustanete, i nakon što odete u wc , naravno prije doručka. Tako na najbolji način možete pratiti napredak. Toliko od mene za ovaj put. I zapamtite...samo upornost, upornost, upornost će vam pomoći ostvariti cilj da budete zdravi, da izgledate fit i da se osjećate super usvojoj koži!

Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!
http://zdravaishranahessa.blogger.ba
04/03/2013 22:08