Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!

Dobrodošli na moj blog

07.03.2013.

Smršajte zdravo! Smršajte sa Hessom!

Da napišem nešto i konkretno za danas, počet ću od doručka. Za doručak će vam najviše energije dati žitarice. Znam, nećete ovo dočekati sa oduševljenjem, međutim ..poslušajte barem šta imam reći ;) Doručak je najvažniji obrok u danu. Organizmu pruža energiju potrebnu za normalno funkcionisanje tokom dana, budi metabolizam, održava nas sitima dulje vrijeme i sprječava prejedanje nezdravom hranom. Ne pojedemo li nešto barem sat vremena nakon što smo se probudili, to će imati negativan utjecaj na nivo glukoze u krvi, što će uzrokovati pretjeranu žudnju za slatkom hranom i prejedanje tokom dana. Ugljikohidrate je najbolje jesti ujutro jer organizmu daju potrebnu energiju, a sagorijevaju se tokom dana. Zob je zdrava žitarica bogata vlaknima i sporo oslobađajućom energijom te stoga dulje zadržava osjećaj sitosti. Zdjela zobene kaše s voćem i proteinom sirutke pruža organizmu potrebnu količinu ugljikohidrata i proteina. Mješavina žitarica koje možete kupiti po xafsima su uglavnom zobene pahuljice sa integralnim pšeničnim pahuljicama sa dodatkom različitih vrsta sušenog voća. Ali OPREZ!!! Kad kupujete pahuljice u xafsu, obavezno obratite pažnju da ne sadrže šećer (iako piše da je smeđi kao,zdraviji šećer - potpuno vam je nepotreban). Ja često kombiniram pahuljice sa voćem ujutro (bananom, narančom ili jabukom), jer bude ukusnije, odnosno.. jestivije da budem iskrena..Voće je bogato vitaminima i nutrijentima, a najbolje je jesti ga natašte. Ja obično pojedem jednu voćku natašte, a onda pahuljice sa nemasnim (ili srednje masnim) jogurtom u koje uponesem neku voćku ili napravim voćnu salatu (ili naručim, ali striktno bez šećera ili šlaga). Ali kada želimo skinuti kile, ako smo u mogućnosti najbolje je jesti, lubenicu, papaju, breskve i marelice, koje su siromašne šećerom, za razliku od banana, naranči i grožđa. Od voća i jogurta možemo napraviti i zdravi shake koji je idealan za doručak. Mogli biste pomisliti da je to ista stvar koja se u xafsima prodaje kao "voćni jogurti" - POGREŠNO. Te stvari vrve nepotrebnim šećerima i konzervansima koji vam nikako ne trebaju. Jaja isto tako mogu biti odličan izbor za doručak. Jaja sadrže željezo, kalcij, proteine i esencijalne masne kiseline. Iako cijelo jaje pruža sve potrebne nutrijente, cijelo jaje sadrži 75 -100 kalorija, dok bjelance sadrži samo 17 kalorija. Možete jesti kuhana jaja s gljivama, svježim špinatom, paprikom i maslinovim ulje te uz kruh od cjelovitih žitarica. Ja nekad napravim pečeno jaje sa zeljem (100g zelja ima samo 25 kalorija), uistinu ukusno i hranjivo, bez puno kalorija. Uz ovo obavezno uzmite integralni kruh (ali ne iz albanskih pekara, oni ne znaju šta je integralni kruh). Ili ga sami napravite, ili uzmite u nekoj od domaćih pekara gdje zaista prave kvalitetan integralni kruh a ne bijeli kruh sa farbom. Unos šećera preko kafe ili čaja probajte minimalizirati na 1 kašičicu na šoljicu kafe/čaja. I kafu ako možete, ograničite na jednu veću šolju umjesto par manjih (na taj način smanjujete unos šećer), a i kafa generalno nije neka previše zdrava navika. Nakon doručka popijte dooooosta vode, što više možete. Voda je izuzetna kada želite smršati, dakle pijte je svakom prilikom.

Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!
<< 03/2013 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

MOJI LINKOVI

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
1283

Powered by Blogger.ba