Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!

Dobrodošli na moj blog

07.03.2013.

Smršajte zdravo! Smršajte sa Hessom!

Da napišem nešto i konkretno za danas, počet ću od doručka. Za doručak će vam najviše energije dati žitarice. Znam, nećete ovo dočekati sa oduševljenjem, međutim ..poslušajte barem šta imam reći ;) Doručak je najvažniji obrok u danu. Organizmu pruža energiju potrebnu za normalno funkcionisanje tokom dana, budi metabolizam, održava nas sitima dulje vrijeme i sprječava prejedanje nezdravom hranom. Ne pojedemo li nešto barem sat vremena nakon što smo se probudili, to će imati negativan utjecaj na nivo glukoze u krvi, što će uzrokovati pretjeranu žudnju za slatkom hranom i prejedanje tokom dana. Ugljikohidrate je najbolje jesti ujutro jer organizmu daju potrebnu energiju, a sagorijevaju se tokom dana. Zob je zdrava žitarica bogata vlaknima i sporo oslobađajućom energijom te stoga dulje zadržava osjećaj sitosti. Zdjela zobene kaše s voćem i proteinom sirutke pruža organizmu potrebnu količinu ugljikohidrata i proteina. Mješavina žitarica koje možete kupiti po xafsima su uglavnom zobene pahuljice sa integralnim pšeničnim pahuljicama sa dodatkom različitih vrsta sušenog voća. Ali OPREZ!!! Kad kupujete pahuljice u xafsu, obavezno obratite pažnju da ne sadrže šećer (iako piše da je smeđi kao,zdraviji šećer - potpuno vam je nepotreban). Ja često kombiniram pahuljice sa voćem ujutro (bananom, narančom ili jabukom), jer bude ukusnije, odnosno.. jestivije da budem iskrena..Voće je bogato vitaminima i nutrijentima, a najbolje je jesti ga natašte. Ja obično pojedem jednu voćku natašte, a onda pahuljice sa nemasnim (ili srednje masnim) jogurtom u koje uponesem neku voćku ili napravim voćnu salatu (ili naručim, ali striktno bez šećera ili šlaga). Ali kada želimo skinuti kile, ako smo u mogućnosti najbolje je jesti, lubenicu, papaju, breskve i marelice, koje su siromašne šećerom, za razliku od banana, naranči i grožđa. Od voća i jogurta možemo napraviti i zdravi shake koji je idealan za doručak. Mogli biste pomisliti da je to ista stvar koja se u xafsima prodaje kao "voćni jogurti" - POGREŠNO. Te stvari vrve nepotrebnim šećerima i konzervansima koji vam nikako ne trebaju. Jaja isto tako mogu biti odličan izbor za doručak. Jaja sadrže željezo, kalcij, proteine i esencijalne masne kiseline. Iako cijelo jaje pruža sve potrebne nutrijente, cijelo jaje sadrži 75 -100 kalorija, dok bjelance sadrži samo 17 kalorija. Možete jesti kuhana jaja s gljivama, svježim špinatom, paprikom i maslinovim ulje te uz kruh od cjelovitih žitarica. Ja nekad napravim pečeno jaje sa zeljem (100g zelja ima samo 25 kalorija), uistinu ukusno i hranjivo, bez puno kalorija. Uz ovo obavezno uzmite integralni kruh (ali ne iz albanskih pekara, oni ne znaju šta je integralni kruh). Ili ga sami napravite, ili uzmite u nekoj od domaćih pekara gdje zaista prave kvalitetan integralni kruh a ne bijeli kruh sa farbom. Unos šećera preko kafe ili čaja probajte minimalizirati na 1 kašičicu na šoljicu kafe/čaja. I kafu ako možete, ograničite na jednu veću šolju umjesto par manjih (na taj način smanjujete unos šećer), a i kafa generalno nije neka previše zdrava navika. Nakon doručka popijte dooooosta vode, što više možete. Voda je izuzetna kada želite smršati, dakle pijte je svakom prilikom.

07.03.2013.

Smršajte zdravo! Smršajte sa Hessom!

Pozdrav, Evo napokon sam našla formulu za muške, pa da ne prekucavam, daću vam link gdje sam uploadirala formule, tako da vam je preglednije. Za žene: http://postimage.org/image/bshn5hfsh/ Za muškarce: http://postimage.org/image/ea03mtw8x/

Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!
<< 03/2013 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

MOJI LINKOVI

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
1727

Powered by Blogger.ba