Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!

Dobrodošli na moj blog

03.03.2013.

Smršajte zdravo! Smršajte sa Hessom!

Pozdrav svima koji žele zdravo smršati! Možete sebi postaviti pitanje zašto ja uopšte pišem ovaj blog. Pa , stvar je u tome da ja volim ljude, i volim im pomoći ako mogu. A s obzirom da sam pomogla sebi, sa istim tim savjetima i informacijama mogu pomoći i vama. Stvar je jednostavna, umjesto brzih dijeta koje iscrpljuju organizam, i opterećuju jetru, bubrege i druge organe -ne predlažem vam novu dijetu, već potpuno novi pogled na život, potpuno drukčiji lifestyle. Pazite svoje tijelo, i ono će vam višestruko uzvratiti, na duge staze bit ćete zadovoljniji sa svojim tijelom, izgledom, zdravljem, i generalno ćete se osjećati bolje. S obzirom da ovo nije nikakva prestroga dijeta koju ne možete dugo držati, možete se lahko naviknuti na ovakav ritam, i jako dugo živjeti na ovaj način, bez da se prejedate, debljate, i osjećate ružno i nepoželjno. U tome i jeste čar zdravog života i zdravog mršavljenja. Da li znate koliko kažnjavate svoj organizam kada jedete salamu, hrenovke, konzervirane nareske i slično? Nemojte biti neobazrivi, vaše tijelo je vaša "pokretna imovina" koja vas prati cijeli život, i što više truda i rada uložite u nju, duže će vam trajati, bolje će izgledati, i bit će zdravija! Dakle, već sam pričala o glavnom pravilu mršavljenja - unos kalorija treba biti manji od potrošnje. Ali zdravo mršavljenje znači da unosite zdrave kalorije, a ne tzv. "prazne kalorije", tj. da unosite materije koje će vaš organizam moći na najbolji način iskoristiti. Ovdje ću navesti samo neke primjere nezdrave hrane pune praznih kalorija, a koja iskreno pruža dosta užitka. Pizza, ćevapi, razna mesa sa roštilja, chipsevi, grickalice, smoki, procesuirana hrana puna šećera, aditiva itd (nastavite niz, otprilike znate šta se tu još može dodati). Dosta istraživanja pokazuju kako meso dimljeno na žaru sadrži određene kancerogene supstance..trebate to imati na umu kad vam naumpadne da oćejfite desetku ćevapa ili suđukica...itd... Ovo što ja pričam, ne znači da vi prilikom mog plana mršavljenja, ne smijete pogledati ćevape, čokoladu,chips itd. Apsolutno ne. Ali ćete ove stvari konzumirati tako rijetko, da kad jednom u dvije sedmice ili mjesec dana priuštite sebi nešto od ovoga, ispunit ćete svoju želju, uživat ćete u svakom zalogaju i na kraju krajeva, nećete biti u potpunosti uskraćeni za ovu neku hranu, koja zaista jeste nezdrava, al s vremena na vrijeme pričini pravi užitak. Dalje, slatko bi trebalo biti svedeno da min. moguću mjeru. Dakle ako pijete kafu (kavu, kahvu, kako hoćete), poželjno je da uzimate veliku šolju u koju stavite 1 kašičicu šećera. Manje porcije kafe zahtijevaju svaki put šećer, tako da će vam ovaj način omogućit minimalan unos šećera. Što se čokolade tiče, najzdravija opcija je čokolada sa min 70% kakaa. Mnoga istraživanja pokazuju zdravstvene koristi ove čokolade, a ako često konzumirate čokoladu inače, pomoći će vam da smanjite unos, jer ovakve vrste čokolade generalno nisu previše slatke, a zatomit ćete želju za čokoladom. Ja također praktikujem nekad (prije dok sam pokušavala smršati praktikovala sam) tzv. "cheat day". Dakle jedan dan u sedmici priuštim sebi snickers, kinder bueno, milku, neki dobro kaloričan slatkiš. Istraživanja pokazuju da 1 dan u sedmici koji koristite kao "cheat day", gdje pojedete sve ono što inače sebi zabranite tokom sedmice, pozitivno utiče na gubljenje težine. To je zbog toga što se organizam donekle "uspava", dakle navikne na ritam koji smo mu odredili, vježbanje 2-5 puta sedmično, 3-4 zdrava obroka s tim da posljednji bude najkasnije u 18:00, bez šećera osim kašičica -dvije u kafi, itd. Toliko za ovaj put, ako imate pitanja slobodno se javite komentarom, rado ću vam odgovoriti.

Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!
<< 03/2013 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

MOJI LINKOVI

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
1283

Powered by Blogger.ba