Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!

Dobrodošli na moj blog

02.03.2013.

Smršajte sa Hessom!

Evo mene opet. Došli smo do priče o načinu mršanja - dakle čista matematika, unesemo manje kcal nego što potrošimo. I to je sva mudrost. Nameće se pitanje, kako znamo kolko nam kcal treba da bi bili u ravnoteži, odnosno mršali ili debljali. Tu stižemo do pojmova BMR i BMI. BMI (body mass index) - indeks tjelesne mase, ukazuje na ukupnu tjelesnu strukturu i ukupnu debljinu. BMR (basal metabolic rate) - stopa bazalnog metabolizma. Stopa bazalnog metabolizma nam govori koliko kalorija trebamo dnevno unijeti u organizam s obziromna visinu i težinu, da bismo održavali postojeću težinu. Ova dva pojma su povezana na način da visok BMI znači generalno viši BMI. Formula za računanje BMI je prilično komplikovana, pa je najbolje koristiti neki online kalkulator za BMI. Na slijedećem linku imate primjer BMI kalkulatora http://www.hughchou.org/calc/bmi-bmr.php. Ovo je samo jedan od mnogih linkova gdje možete izračunati BMI. Dakle, BMI iznos umanjite za 300, 400 ili 500 kcal da biste mršavili brže odnosno sporije. Slijedeća stvar koju morate usvojiti, jeste fizička aktivnost. Sada malo da obratimo pažnju na zdravu ishranu. Šta je prednost zdrave ishrane? Pa, prvo, zdravije ćemo mršati. Drugo, možemo unijeti više količinski stvari koje su zdravije u odnosu na nezdrave. Treće, bolje ćemo se osjećati, tijelo će nam dobivati sve za čim ima potrebu. Šta je prednost vježbanja i fizičke aktivnosti? Prvo, zdravije ćemo mršati. Drugo, možemo unijeti više kcal s obzirom da svejedno idemo na npr.-500 kcal, dakle imamo više fore da jedemo kad izgubimo još 300-400 kcal tjelovježbom. Treće, bolje ćemo se osjećati. Četvrto, lakše ćemo mršati, s obzirom da kad stvorimo određenu mišićnu masu, kalorije se puno brže sagorijevaju nego pukim hodanje/šetanjem itd. Peto, al možda najbitnije - bolje ćemo izgledati, učvrstiti noge, ruke, itd, tako da ti kilaža više neće toliko značiti, možda budemo imali i više kg, ali ćemo bolje izgledati i bolje se osjećati. U slijedećem postu/postovima, pisat ću o mitovima vezanim za mršavljenje i fizičku aktivnost.

02.03.2013.

Smršajte sa Hessom!

Dakle prvi korak kod zdravog mršavljenja je vaša odluka. Morate čvrsto odlučiti, ako imate potrebu za nekim motivacijskim materijalima, osobama koje su vam uzori, i sl. uzmite, preslušajte, pročitajte, pogledajte. Uzmite neke motivacijske stickere ili ih sami napravite, na papiru i zalijepite blizu kreveta, tako da to bude prva stvar koju vidite kad se ujutro budite, i posljednja stvar koju vidite navečer prije spavanja, prije nego ugasite svjetlo. Morate shvatiti snagu upornosti i strpljivosti jer to će vam biti glavno oružje u narednih 2-3 mjeseca, zavisno od toga koliko kilograma želite izgubiti, odnosno kakvu formu želite postići. Upornost, strpljivost, upornost, strpljivost... Kao što sam rekla, nema zdravih rješenja "preko noći". Razni čajevi, tablete, i slični proizvodi neće vam pomoći na dugi rok. Dakle, kad se naoružate strpljenjem, morate shvatiti sljedeće: Jedini način da smršate zdravo, sigurno, bez da priređujete razne šokove svom organizmu, jeste da unesete manje kalorija nego što potrošite. To je cijela mudrost. Unos - potrošnja= 300, 400 ili 500 kcal zavisno od toga koliko brzo želite smršati. Najbrže što možete zdravo smršati je 1kg sedmično, i to ako vam je razlika unosa i potrošnje 500 kcal (1 kg se sastoji od 3500 kcal). To znači 4 kg mjesečno, što je 8 kg za dva mjeseca - prilično pristojno, s obzirom da je zdravo, i da vam organizam neće vratiti zlim. U toku dana možete imati 3-4 obroka, dakle nema gladovanja. Greška koju mnogi čine kad pokušavaju smršati jeste ta što misle da gladovanje najbrže djeluje - pogrešno. Pri gladovanju, organizam to shvata kao "vanredno stanje", gdje se energija maksimalno čuva, tj. minimalno troši jer očito je nešto pogrešno, dok nema unosa kalorija koje mu trebaju. Znači, organizam ne smije smatrati da je nastalo vrijeme krize i da se treba štediti energija. Najčešće na ovaj način, ljudi (žene uglavnom) se pate, 3-4 dana, smršaju 1-2 kg ili manje, a onda kad se iscrpljen organizam umori, navali glad za onim što čak i ne volimo, poželimo hranu koji nikad nismo jeli, isrcpljeni smo, umorni, i odustajemo od mršavljenja... nastavak uskoro :-)

02.03.2013.

Smršajte sa Hessom!

Pozdrav svima! Tu sam da vam pomognem da smršate na zdrav način, bez dezinformacije, patnji, gladovanja, umora, neraspoloženja, nervoze i sličnih osjećaja koji utiču na vaš privatni, društveni i poslovni život. S vremena na vrijeme dodavat ću korisne savjete, informacije koje će vam pomoći da lakše dođete do cilja. Obećavam vam čvrsto,ako budete pratili moje pisanje, moje savjete, slijedili uputstva - nema teorije da ne smršate. Jedina prepreka ostvarenju vašeg cilja možete biti Vi, sami sebi. Strah od neuspjeha i nedovoljna motiviranost su vam najveći neprijatelji. Ja ću se potrudit maksimalno da vam pomognem, ali znajte, na kraju krajeva jedino VI sebe možete dovoljno motivisati, jedino VI možete reći da je kraj odgađanju, i vječitom "od sutra sam na dijeti". Ne nudim vam magični štapić, skupe tablete, čajeve, i ostale tvari upitnog uticaja na vaš organizam. Nudim vam kompletan sistem, sporog ali sigurnog i zdravog mršavljenja koji će vam pomoći na dug rok. Nema kila koje se vraćaju, nema jo-jo efekta, nema patnje niti gladovanja. Samo prirodno i zdravo, i sa mnogo volje, imat ćete tijelo kakvo želite. Na vremenski rok ne obraćajte pažnju - zaista ne želite smršati 3 kg za sedam dana ili slično.

Zdrava Ishrana - Smršajte sa Hessom!
<< 03/2013 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

MOJI LINKOVI

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
1558

Powered by Blogger.ba